Fredag..

Idag har det varit en bra dag .. Fast har inte gjort så mycket .. :D hehe..
Har bara tagit det lungt, som man FAKTISKT får göra ibland.
Har bland annat varit i Bjuv idag och handlat det sista inför kalaset som vi ska ha i morgon för Martin.. (han fyllde ju faktiskt år i onsdags). Satt även och snackade skit med Gun (Martins mamma) och Martin själv..
Sen vi kom hem idag, har vi städat lite och diskat & självklart lagat middag.. Blev makaroner & köttbullar..
Just nu sitter jag och kollar på postkodmiljonären och snart är det ju Idol.. Det får man bara inte missa..
Imorron kl 15.00 är det dags för kalas. Men innan dess vill jag till Åstorp och hämta mitt paket. Ska faktiskt fråga Martin om vi inte kan köra dit imorgonbitti.. Så att vi hinner fixa allt annat före  kalaset.. Ska hämta mina scrapbooking-grejer som jag vunnit på Tradera =)
Nej, nu ska jag kolla färdigt på Postkodmiljonären och snacka med Martin ang imorron..
Puss hej .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0