Fars dag imorron då..

Jaha, då är det fars dag imorron igen..
Fan va tiden den går..
Har ingen som helst aning om vad jag ska köpa =/ ..
Och inte nog med det - min pappa fyller år på onsdag nästa vecka ..
Och inte där heller vet jag vad jag ska köpa =/ Någon som kan hjälpa mig?
Han önskar sig en whiskey, men det har jag inte råd med - vet inte om mina syskon redan har lagt ihop pengar till en sådan.. Typiskt om dom gjort de - utan att snackat med mig..
Jaja, får se vad jag hittar på.. Ska i alla fall ut till dom i morgon efter jag vatt o jobbat & tränat..
Blir ju inget jobb idag eftersom vi ska till Kattarp idag =)
Jag & monica ska scrappa hela dagen & Martin & Micke ska ut o fiska =)
Men på sätt & vis hade de vatt skönt o åkt o jobbat redan idag.. Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0