Dag 6 - Min dag

Idag har jag träffat mamma =)
Vi var först i Åstorp o hämtade ett paket (martins julklapp).
Sen åkte vi till Rusta för jag skulle köpa adventsljusstakar och en ny julgran...
Men de hade inte de jag ville ha, så vi gick över till Harald Nyborg.
Där köpte vi 3 stycken röda 7-armade ljusstakar i trä.. Mycket snyggare än plast ju.
Och så köpte vi även en ny julgran..
Ville ha en större i år. Den vi hade förra året var bara 120cm, så det blev en 180cm i stället..
Mycket snyggare ju :P
Sen köpte mamma även en julklapp till Barbarossa (brossans hund) :)
Efter de körde vi inom CityGross för jag skulle ha tag i dammsugarpåsar, men hitta inte de jag skulle ha - så fick ta såna universal-påsar i stället.
Så nu gör jag inte så mycket..
Sitter här och känner hur jag börjar få ont i min hals.
Tror Martin har smittat mig.
Detta är vad som har hänt idag..
Ska, som jag skrev i tidigare inlägg, packa & sortera kläder idag..
Flytt om en vecka - fan va jag längtar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0