Dag 4 & 5..

Dag 4 -Det här åt jag idag..
Hmm, blir ett väldigt litet inlägg.. Haha x)
Frukost: McToast & Varm Oboy - jag vet inte bra frulle, men tyvärr blev det så.
Middag: Då blev det en kalkonmacka med sallad o phiadelphia. Och 2 glas vatten.
Kvällsmat: Lite kycklingsallad med dressing. Blev inte mycket eftersom jag jobba sent.

Dag 5 - Vad har kärlek?
Det var en svår fråga. För mig är kärlek en känsla som man har till en viss person.
En, som många tycker, är en svår känsla - dom som aldrig har varit kära, menar jag.
Min kärlek är definitivt till Martin, han är ju det bästa som någonsin har hänt mig. Och jag älskar honom oerhört mycket. Min första riktiga och största kärlek någonsin.
Han är kärlek för mig. Jag älskar våra underbara studer, jag älskar våra bråk och tjafs.
Det är ju dom vi är mot varandra. Ingen vet så mycket om mig, som Martin gör. Inte ens min familj.
Och Martin ställer upp för mig oavsett vad som skulle hända, oavsett vilka beslut jag har tagit och kommer att ta i framtiden. Det vet jag. Och jag gör detsamma för honom.
Men jag har ju även kärlek till mina föräldrar, syskon och syskonbarn.
Dom älskar jag också väldigt mycket. Mamma är där alltid för mig och känner mig bättre än någon annan i familjen.
Pappa är en helt underbar person. Och är också alltid där, även om vi haft våra tvister så vet jag att vi älskar varandra.
Och mina syskon. Självklart har vi bråkat med varandra MÅNGA gånger, men vi är ju syskon.. Det är väl det som kallas syskonkärlek - man bråkar som bara den, men vi älskar varandra - och inget kan komma emellan det. Det har jag verkligen bevis på, men inget som behöver tas upp i bloggen..
Kärleken till min systerson är obeskrivlig. Har älskat honom sedan jag höll honom för första gången på BB..
Om inte ännu tidigare, när han låg i Saras mage. Jag tror nästan det. Han är ett riktigt charmtroll, mosters lille solstråle.
Sen får man ju inte glömma Martins familj. Den är så underbar. (tycker jag skriver det om alla, men det är så jag känner) Har varit välkommen i familjen från första stund. Man kan snacka med dom om allt. Även om inte Martin är hemma, kan man själv åka till hans mamma o snacka skit och en massa skoj..
Detta är kärlek för mig. Hela min familj - både martins och min egna... Och SJÄLVKLART Martin <3
Och när man känner kärlek tillbaka vet man att inget kan komma emellan oss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0