Arrgh..

... Arrgh..
Är bara tvungen att skriva av mig, efter det jag läste precis..
Det var en kommentar, som en tjej fått i sin blogg. Pga att hon är 14år och gravid.
Okej, jag reagerade också först - men har följt hennes blogg i ca 2 månaders tid nu - och är förvånad..
För er som tycker om att läsa om unga blivande mödrar eller unga mödrar bör läsa hennes blogg http://micahs.se/
Men åter till det jag blev förbannad på/reagerade starkt på, var att en anonym hade kommenterat hennes blogg och kalla henne för en massa elaka saker som bland annat hora och jävla svenne .. Och personen i fråga skrev att han/hon hatade svenskar.. Och nu till min fråga; Varför bor man då i Sverige? Om man nu hatar Sverige och vi så kallade svenskar/svennar?? Jag förstår inte det ? Hade jag inte heller tyckt om Sverige hade jag inte velat bo kvar här..
Hoppas ni som läser detta inte anser att jag är på något vis rasist/ har rasistiska åsikter. För det är verkligen inte det jag vill ha fram eller vad man ska säga. Jag anser heller inte mig själv som rasist .. Vet/känner jättemånga med utlänsk bakgrund - och jag hatar inte dom, och jag vill verkligen inte att dom ska ut i från Sverige.
FAN, jag tappar alltid den röda tråden. Men skit samma, som sagt ni som nu läser detta får tolka det som ni vill. Och håller ni med mig, eller inte.. Skriv gärna en kommentar, så kan jag förklara mig mer då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0