Äntligen !!

Nu är jag äntligen klar, äntligen klar med kursen..
Har lämnat in alla uppgifter & till och med kompletteringen nu..
Är riktigt stolt över att jag hann färdigt. Det trodde jag verkligen inte om mig själv..
Lämna in sista uppgiften 46 minuter innan deadline :P hehe
Tack Martin för att du finns här för mig, tack för att du har ställt upp för mig denna helg.
Jag menar alltså att min pojkvän är helt underbar, han har fixat i stort sätt allt här hemma denna helg.
Och nej, jag är inte taskig som säger så. Att männen i familjen ska sköta hushållet osv.
Jag syftar nu bara på den här helgen, han har varit där och stället upp för mig denna helgen.
Hela veckan egentligen, men särskillt i helgen. Jag trodde fan inte att jag skulle klara o lämna in alla uppgifter, men det gjorde jag i alla fall. =)
Jag har fått sitta här hemma hela helgen och bara pluggat, och det kan jag verkligen säga er att jag har.
Inte packat eller något, bara pluggat & ja, lagat mat också förståss :P
Men men, nu är äntligen denna helvetes vecka över !! Fan va skönt det känns.
Imorgon börjar jag min efterlängtade praktik.. Som jag säkert redan sagt.
Men men så är det..
Ska verkligen gå och lägga mig nu..
Upp TIDIGT imorgon, börjar klockan 8 - och ska hinna duscha också (HATAR ATT DUSCHA PÅ MORGONEN)
God natt alles !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0