Surprise*

Nu sitter jag här framför datan igen o skriver av mig.
Idag ska jag överraska Martin. Jag ska städa HELA lägenheten :)
Eftersom jag nu är arbetslös o alltid är hemma så tror Martin att jag inte gör något mer än att sitta vid datan.. ^^
Och idag när jag menar städa så är det verkligen så.. Ni vet, diska/dammsuga/tvätta golven/skura skåpsdörrarna osv... Och tvätta ska jag göra på onsdag mellan 7-12.
Jag vet att ja sa att jag skulle diska igår, men de blev inte så eftersom när Martin kom hem så var middagen klar & så kom Louise & Oskar hit :) Vi kolla på film Jönssonligans största kupp till kl 12, sen körde de vidare till Bjuv o jag o Martin kolla klart på filmen så vid 1 gick vi o la oss..

Jag vakna idag pigg som ja, jag vet inte vad, kl 8.45.. =/. Då hade jag lille Daim i på mig som var glad att jag äntligen hade vaknat.. Han var så kelen o tvätta mig. Kanske inte de mysigaste prcis när man slår upp ögonen.
Men men, när jag väl kom upp förstod jag varför han var så glad, han & Kitti hade ju ingen mat. HAHA

Nej, men nu måste jag börja städa om allt ska vara klart tills Martin kommer igen =)
Förresten, Grattis Natasha http://natashalarsson.blogg.se på 20årsdagen idag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0