Snabb update*

Nej, nu var de länge sen jag skrev här - igen.. Fan va ja e kass på detta...
Idag blir de kalas för lilla mig - för Martins sida. Eftersom jag fyller 20 på måndag.. Thii ;)
Så nu blir det att gå ut i köket o diska o sen får man se va man mer ska göra innan kalaset börjar kl. 3.
Tror även jag börjar bli sjuk :( .. Inte kul, jag fyller ju snart år som sagt..
En annan sak jag tänkt på denna vecka är att de NU är 1 år sen vi var på skidresa.. Vill bara tillbaka dit, de va så jävla skoj :P Hade de bara uppfunit pjäxor som inte gjort så jävla ont hade jag vatt toppenglad :)
Men men, nej nu har jag inte tid att sitta här just nu - kanska uppdaterar ikväll - vem vet ?!
Men ha det så bra så länge ;-)


Jag vid Hyllingedammen sommaren - 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0