Frida - Back on Track

Nu är jag äntligen tillbaka. Nu har jag tagit mig i kragen.
Det har ju faktiskt hänt en hel del sen jag skrev sist..
Jag har bla hoppat av skolan pga att jag är som jag nämnt tidigare riktigt skoltrött..
Så nu är jag arbetslös o sitter hemma hela dagarna, medans Martin går i skolan.. DUKTIGA MARTIN<3
Och sen mitt så kallade nyårslöfte gick jättebra i ca 1 månad.. Sen vet jag inte vad som hände.. :/
Helt plötsligt var jag tillbaka på ruta 1.. Fy på mig!! Och där står jag fortfarande.
Och nu så känns det som om jag håller på att glida ifrån min bästa vän..
Trodde inte att något skulle förströa mellan oss. Men tydligen blev de så :(
DU ska bara veta hur mycket jag saknar o tänker på dig, på alla minnen...

Men men, nu ska jag diska klart & så ska jag börja med middagen till min älskling <3
Det står tacos på menyn. MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0