Tänker...

Hur fan kan man vara så jävla dum?!! Nu vet jag vad dom menar med att man lär sig av sina misstag!!!

Om inte allt hade hänt samtidigt, så hade jag klarat det.. Undrar hur de hade kännts om jag valt den andra utvägen ?!

För er som inte fattar, så menar jag skolan.. OM jag inte hade hoppat av hade jag IDAG varit utbildad Personlig Assistent... & Jag vet att föräldrar o andra tjatar på en att man skulle lyssnat på dom. Men ja menar då får man inte göra sina egna misstag.. Även om detta valet var ett misstag, så lärde jag mig verkligen något nyttigt..
Att inte tappa hoppet, det blir bra i slutändan.. Man måste kämpa för att lyckas...

En sak till en annan; Idag är det 21år sedan min farmor omkom i en cykel/bilolycka..
Hon var på väg hem från sin svägerska då hon cykla över vägen & en bil kom.. Han som körde bilen hade ingen chans & stanna..Killen va bara ung & hade precis fått sitt kökort. Killen är väl ca40år idag - tänk att ha de på sitt samveta var dag.. Jag anklagar varken honom eller farmor för olyckan hände. Jag är bara glad för farmors skull. För om hon hade överlevt hade hon blivit hjärndöd & legat som ett kolli.. & hennes önskan var alltid att om hon skulle dö, skulle det gå fort så som slapp ligga & lida.. Och hon fick som hon ville..
Farmor, även om jag aldrig hann träffa dig så älskar jag dig ändå <3
Rest in Peace Emmy Nilsson f. 1910-09-20 d. 1989-06-02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0