Livet blir ljusare..

Idag är jag på ett toppenhumör..
Först & främst kom jag in på Undersköterskeutbildningen i Ökrelljunga. Så idag har ja bett CSN skicka papper till mig,´och så har jag ringt & tackat JA till utbildningen samt ställde några frågor till henne.
Och sen för det andra, så har jag ÄNTLIGEN fått jobb på riktígt. :P .. Som kontaktperson åt en tjej i Billesholm. Ska bli superkul.. Jobbar ca 12/månaden men vad gör det. Jag ser det som pengar jag inte har nu, och såklart som erfarenhet & det behöver jag gått om .. 
Så nu vet jag i alla fall vad jag ska göra framöver.. Utbilda mig till undersköterska, jobba & söka mer jobb.
December 2011 - har jag bevis på att jag är undersköterska.. GÖTT :D

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

hehe jojo, men då kanske man har haft förvärkar ett tag innan också

2010-07-03 @ 11:18:27
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0