Kommentarer

Svar på en anonym kommentar från inlägget "Vår kärlek"
För det första så förstår jag inte varför man måste vara anonym?
Varför inte visa vem man är, och stå vad man tycker.?!
I mina ögon är det helt oförståligt.
Men nu till vad saken gällde. Den anonyma personen påpeka mitt citat "Och sedan dess har vi hållt ihop i vått & torrt".. Ja, det varit jag & Martin i snart 4 år. Okej, vi har bråkat, vi har haft våra svackor men vi har tagit oss igenom det tillsammans. Alla våra bråk & svackor har gjort oss ännu starkare och vi vet EXAKT var vi har varann. Det finns ingen inte bråkar - men även om man gör det så älskar man varandra.

Och till er som läser min blogg & snokar på BDB osv - men inte känner verken mig eller Martin - lär er vara er själva, visa vem ni är & stå va vad ni säger & tycker.. Lyssna inte på rykten och vad andra säger. Det finns alltid 2 versioner av en "saga"..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du ens orkar skriva en sådan utläggning, skit i vad folk tycker och kör på ditt eget. Varför känner du att du måste förklara dig?

2010-06-13 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0