Bloggtorka

Sorry  att ja har vatt kass på att uppdatera, fick väl lite "bloggtorka" + att jag inte haft tid att sitta vid en data o skriva ner mina tankar...
Men men får väl skriva ner lite vad som hänt den senaste veckan ..
Fredag 4/6: Martins lillebror Jonas kom o hälsa på.. De va riktigt skoj med tanke på att man inte träffat honom på länge.. Vi satt bara o flabba o grilla hela kvällen.. Sen skulle han hem tidigt för han skulle upp o jobba dagen efter..
Sitter inte vid min data, annars hade där kommit upp några bilder..
Söndag 6/6: Jag, Martin, Sandra & Josse åkte till Råå vallar o bada.. Eller ja, jag o Sandra bada, Martin ville inte & Josse banga.. De va sviiinkallt i vattnet, men ändå årets första dopp. Finns även bilder från den dagen, men som sagt de kommer senare..
Tisdag 8/6: Jag träffa min handläggare på AF för första gången, så vi la upp en handlingsplan.. Så fram till på måndag ska jag leta upp en jobbcoach.. & Sen diskuterade vi vad jag hade gjort sedan studenten osv..
Onsdag 9/6: Först tvättade jag mellan 12-17, efter de åkte jag & Martin till Perstorp, till Sandra.. Där åt vi Tacos på kvällen och kolla på en massa filmer. Och så sov vi där.. På torsdagen gjorde vi inte så mycket faktiskt. bara tog de lugnt.. Sen blev det att vi sov där en natt till.. På fredagen var vi först på Förmedlingscentralen i Tyringe och sen körde vi till ett ställe i Tyringe för Sandra skulle ev köpa en liten sköldpadda till.. Där fanns även en massa andra djur så som chinchillor, lama, hundar, fåglar och reptiler..

Idag blev jag väckt halv 10 av en som ringde angående jobb. =) Ska ev. på jobbintervju på fredag i Bille.. Hon skulle ringa mig senare i veckan :) Hoppas detta går vägen nu..
Men men, känns roligt att söka jobb och/eller utbildning när folk bara säger att varför söker du jobb där, du har ju inget körkort eller bild - hur ska du ta dig dit?! De är väl inte huvudsaken, bara man får ett jobb så löser sig resten.. Och föresten, man kan faktiskt pendla!! - Och en annan sak; HUR ska jag kunna ta körkort om jag inte har ett jobb så jag kan tjäna pengar & spara till ett körkort. Alla har inte den "turen" att få sitt körkort av sina nära o kära !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0