Uttråkad till MAX

Fan vad jag är uttråkad nu alltså..
Vad ska jag göra?
En film hade inte suttit fel..
Men Martin är väl hemma om 1-2timmar, så snart ska jag börja på middagen..
Ska ha stekt potatis & prinskorvar..
O då måste jag ju koka potatisen först & sedan ska de kallna innan jag steker dom..
Blir inte bra annars..
O då kan jag passa på att sätta in den rena disken..
Hehe fan vad jag är bra..
Kommer inte på vad jag kan göra.
Men när jag väl skriver här, sprudlar ideérna haha..
Och när Martin väl kommer hem, blir det att äta middag.
Och sedan bege sig till affären o handla inför imorron..
---
Imorgon ska vi äta 3rätters middag :) Mums
Förrätt: Mackor med Hummer & skagenröra
Varmrätt: Bakad potatis (inte bestämt fyllning än)
Efterrätt: Ananaspaj med vaniljglass.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-31 @ 19:35:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0