Sjuk - IGEN

Jaha, då var jag sjuk igen - suck..
Sitter här och kan knappt andas o näsan bara rinner..
Sicket helvete :/ Inte kul för 5 öre :( ..
Och så ska man jobba imorgon.. 14-21..
Åker dit, så får jag se hur de slutar.. Om jag får gå hem tidigare eller hur det blir..
Men men, sjukstugan började igår när jag vaknade..
Var riktigt hes.. Och inget annat.. Kunde knappt prata..
Och idag när jag vakna var jag helt täppt i näsan och torr i munnen (kan bara andas genom munnen)
Blir så trött på detta..
Är ju inte ens en månad sedan jag var sjuk sist.. suck =/ .. Var ju sjuk samma vecka som vi flyttade..
Nej, nu får jag gå o snyta mig igen o ev kolla på tv.. eller SOVA..
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0