Sean Banan

Asså jag är helt såld på Sean Banan :) haha
Tycker han e riktigt rolig :)
Och hans låtar e grymma.
Älskar hans jullåt "Gott Nytt Jul" .. "Kalle Anka kl 3, hinner inte måste be" haha :) LOVE IT ..
Kan inte förstå att folk kan tycka han e löjlig, kan inte ha någon humor alltså :P
"Är du man eller mus?? .. Jag är man som älskar mus" haha..
Och för att inte glömma när han intervjua prästen.. Och fråga prästen; "Om du inte tvättar dig där nere, blir det prästost då" haha.. bara för bra alltså..
---------------------------------
Oj, klockan är redan 23.01 .. Måste nanna när som..
Jag vill inte, är inte de minsta trött..
Men men måste nog sova iallafall..
Ska upp tidigt, börjar jobba kl 7, så jag får ju ta bussen kvart över 6.. GÄSP..!!
Men men, ska dra nu..
Ska ut o röka, sen packa träningsväskan och sen krypa ner i sängen tillsammans med älsklingen <3
Höres imorron ..
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0