Dag 22 - Det här upprör mig

Suttit här riktigt länge, för att komma på vad som upprör mig.
Tror inte det är något som upprör mig på riktigt.
För ordet upprör är väldigt starkt.
Det finns så´mycket man kan uppröra sig över, egentligen!!
Politik, krig och en massa andra "hemskheter" i världen.
Och är heller inte så insatt i något, så kan inte bli upprörd över det ..
Men jag tycker även man kan bli upprörd över något som hänt i ens familj, på jobb osv.. Det behöver inte alltid vara något offentligt.
Har som sagt inget speciellt att bli upprörd över, så skriver bara en massa om ordet "upprör", som ni säkert märker.
HAHA ..
Nej, nu ska jag sluta yra & göra något vettigt i stället.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0