Dag 13-15

Får göra så här i stället..
Nu när jag ska skriva om alla dagar jag missat.. Istället för att skriva en dag i ett inlägg..

Dag 13 - Den här veckan.
Eftersom det är måndag idag, så får jag ju skriva om veckan som börjat idag..
Måndag: Ledig från praktiken. Ska till Billesholm & flyttstäda gamla lägenheten.
Sen blir det kanske åka in till stan, om jag orkar.
Tisdag: Jobb 14-21. Blir väl att rymma upp lite här hemma innan jag ska ta bussen.
Onsdag: Jobb 7-15.. Inget annat planerat sedan. Förrutom tvätta.
Torsdag: Jobb 7-15. Min lärare kommer & hälsar på. Sen blir det att åka in till stan o träna tänkte jag. Eller köpa julklappar ;) .. Har möte på kvällen..
Fredag: Ledig.. Hoppas på att lägenheten är städad så vi ÄNTLIGEN kan julpynta. :) Mysigt !!
Och självklart julbaka..=)
Lördag: Jobb 14-21..
Söndag: 7-14.30. Är egentligen sista praktikdagen men som sagt vill jag ta igen de dagar jag vatt sjuk.
Men får se vilka dagar det blir jag jobbar.. =)

Dag 14 - Vad hade jag på mig idag
Denna har jag ju redan skrivit om =S
Men men, än så länge sitter jag bara i morgonrock.
Men ska snart klä på mig, för att sedan bege mig till Billesholm.
Och då blir det väl att ta på mig ett par joggingbyxor (leggins under), linne & tjocktröja..
Precis som vanligt alltså - nästan =P

Dag 15 - Mina drömmar
Oj, skriva om mina drömmar. Vad är mina drömmar egentligen?
Det är nog de drömmar som många andra människor har.
Först & främst ska jag läsa klart till undersköterska. Vilket jag har gjort i dec 2011.
Sen vill jag få jobb inom äldre - eller handikappsomsorgen.
Och så vill jag självklart bilda familj med Martin.
Just nu har vi ju vår 3 katter & de räcker än så länge.
Och så småningom kan man ju tänka på barn.
Vi är ju unga fortfarande & har ingen brådska.
Detta är mina drömmar, som handlar om mig själv !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0