1a december

Shhit vad tiden går fort..
Tänk att det redan har blivit den 1a december.
Tänk att det är ett halvår sedan vi klagade över den plågande värmen .. Men det var endå en underbar sommar med många minnen.
Tänk att det redan har gått 22 veckor sedan en av mina kompisar fick reda på att hon hade en bäbis i magen..
Tänk att det redan har gått 16 veckor sedan vi fick reda på att Martins syster vänta smått..
Tänk att det var ett halvår sedan vi var på Liseberg.
Tänk att det gått ett det är ca 8 månader sedan jag fick reda på att jag ska bli moster igen.
Tänk att jag reda har gått en termin utav min utbildning (USK).. Alltså är redan 1/3 av utbildningen avklarad.
Och redan är det 11 månader sedan nyårsafton..
VAR har tiden tagit vägen ?!
Och glöm inte, det är bara 23 dagar kvar till jul.. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0