100 saker om mig

1. Jag har rökt sedan jag var 16år.
2. Jag har världens underbaraste pojkvän/fästman. ♥
3. Jag älskar mina vänner.
4. Jag älskar min familj.
5. Scrapbooking är mitt nyaste intresse.
6. Jag har en tungpiercing, näspiercing & traguspiercing.
7. Jag är rädd för mörker, spindlar & de flesta småkryp.
8. Jag tror på andar & de som finns på "andra sidan".
9. Mitt bästa ämne i skolan var Matte
10. Martin påstår att jag kan vifta med ögonfransarna (inte blinka).
11. Den 10 januari ska jag bli moster för 2a gången.
12. Min favoritfärg är blå & svart (även fast bloggen är rosa haha).
13. Har ingen direkt favvoartist. Men jag gillar Jay Smith, Sean Banan & Takida.
14. Jag vill ha körkort.
15. Jag stör mig ofta på småsaker
16. Jag har riktigt sjuk humor.
17. "Envis som en åsna" - Det uttrycket passar mig
18. Jag är det yngsta barnet i en syskonskara på 3
19. 6 oktober 2006 var bästa dagen i mitt liv. ♥
20. Jag äter inte gröt, kål, kokta grönsaker & massa annat
21. Jag & Martin har 3 katter - Daim, Kitti & Lilleman
22. Jag har riktigt dålig karaktär & motivation till vissa grejer.
23. Jag hatar skräckfilmer..
24. Jag är lättirriterad av mig.
25. Den 4e december 2010 flytta vi från Bille till Bjuv
26. Jag vill bli undersköterska, för jag vill jobba med funktionshindrade
28. Jag vill ha 2 barn innan jag fyller 30.
29. När jag var liten ville jag heta Doris x)
30. Jag vill kunna designa min blogg. (Behöver hjälp med det).
31. Är även en sladdis (mina syskon är 26 & 27år)
32. Det bästa med Martins familj är att man kan prata om ALLT!
33. Jag kollar just nu på Rädda Willy 2
34. Jag likna Tjorven när jag var liten (på ett skolfoto)
35. Jag älskar att sjunga när jag är själv (fast jag sjunger falskt)
36. Jag älskar min morgonrock :)
37. Jag saknar min mormor riktigt mycket..
38. Mina favoritprogram på tv är Unga Mödrar, Familjen Annorlunda & Navy CIS
39. Fick VG i Matte A & IG i Matte B.
40. Jag har bara träffat min mormor utav mina mor - & farföräldrar
41. Jag är kittlig, speciellt vid revbenen & under fötterna.
42. Min favoritfilm är nog Sound of Music
43. Jag har 2 kompisar som fyller år samma dag som mig (Elin & Ida).
44. Jag äter för mycket & rör mig för lite.. Haha x)
45. Jag har gått ner ca 7.5kg sedan i början av oktober.
46. Min son ska heta Zackarias & Min dotter Cassandra.
47. Jag är född den 22 mars 1990.
48. Jag är född & uppvuxen i Nyvång.
49. Jag är inte allergisk mot något.
50. Förra året fick vi avliva vår katt Dumle =(.
51. Martin är det absolut bästa som har hänt mig.
52. När jag slutade 9an hade jag VG i matte o kemi & när jag tog studenten hade jag VG i Matte A,       TSP steg 1 & Skapande Verksamhet .
53. Fram till jag var 12år ville jag ha en lillebror.
54. När jag var 4år ville jag gifta mig med min pappa.
55. Den 5/1-2008 förlovade jag & Martin oss. ♥
56. Jag tycker om att shoppa. - När jag har pengar
57. Till Beach 2011 ska jag vara relativt nöjd med min kropp.
58. Jag heter Lisette i mellannamn, efter mamma "Lise-Lotte"
59. Janson är det bästa på julbordet.
60. 2011 kommer vara ett Babyboom-år med dom jag känner.
61. Min nya data kosta 1390 på NetOnNet
62. Jag har 7 kusiner & 6 kusinbarn.
63. Jag ska börja sminka mig var dag.
64. När jag var liten åt jag nutellamackor med kokt ägg på.
65. Jag vill ha ett jobb.
66.Får jag en dotter ska hon heta Lisette i mellannamn efter mig..
67. Jag har åkt skidor en gång i mitt liv..
68. Jag har jätte svårt att somna på kvällarna när Martin inte ligger bredvid.
69. Jag har alltid med mig min mobil, vart jag än går.
70. Jag vill ha en papillonhane med svart teckning över ögonen - Och han ska heta Zorro
71. Jag hatar när malmöiter uttalar mitt namn, det blir Fri-da iställer för Frida..
72. När jag var liten ville jag starta en hundkennel.
73. Jag vill göra min 3e tatuering på skuldran.
74. Jag kan inte hjula.
75. Daim sover alltid i min säng, på mina fötter.
76. Jag läser till undersköterska på distans.
77. Blir småstolt när kändisar kommer från samma stad som en själv :P
78. Gick på samma gymnasieskola som Eric Saade.
79. Vår nya lägenhet ligger på 3e våningen utan hiss.
80. I mitt rum hemma hos mina föräldrar han jag en Elefant som heter Pellefant.
81. Nya lägenheten är på 60kvadrat.
82. Jag vill kunna ta hand om mina pengar & inte handla upp dom.
83. Jag älskar Ed Hardy-grejer
84. Sjukdomar är det värsta som finns.
85. Var på en Takidakonsert i HBG sommaren 2008  ♥
86. Jag hatar Fjortisar & Bratz.
87. Mina inneskor är rosa grisar..
88. Jag har gått på vattengympa, ridit och gått på bowling.
89. Har 7 garderober i sovrummet i vår nya lägenhet & i den gamla fick vi bara plats med debbelsängen.
90. Min favorit klädsel är mina gråa jeansleggins från ZIZZI & min svart/rosa stickade tröja från Ullared.
91. Funderar på att börja med "Dagens outfit-inlägg på bloggen"
92. Älskar att läsa andras bloggar.
93. Hatade att åka tåg för 4år sedan, nu är det en vardagsgrej.
94. Hatar att pendla, men är ett måste.
95. Jag suger på att göra frisyrer.
96. Åt inte potatis i ca 10år.
97. Jag suger på att måla naglarna .
98. Jag scrappa alla årets julkort vi skickade.
99. Min favoritmat är Tacos & Kebab .
100. Min bästa vän är min pojkvän! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0