Jobb..

Tro det eller ej, men ska faktiskt jobba idag..
Ni som känner mig privat förstår säkert att detta är en STOR grej =)
Så idag blir det jobb mellan 16-19.. Inte så sugen på att jobba kväll.. Men skiter fullstädnigt i det nu.
Ville även berätta en rolig sak..
Börja med magkatarrtabletter "Losec Mups", som Carro tipsade mig om, i måndags..
Och vet ni vad, jag har inte haft ont i min mage sen i måndagsnatt <3
Är så jävla glad att skitet är borta :)
Vet inte hur jag ska tacka dig Carro.. Men som sagt, du ÄR bäst just nu :P
Men nu är det bara det andra som ska komma igång.. Hoppas det gör det innan jag börjar skolan den 20e augusti..
Nej, nu har jag inte tid att sitta här, måste in i duschen & sen bege mig till jobb.. Ciao :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske ska prata med någon psykolog om du mår dåligt

2010-08-04 @ 21:19:56
Postat av: Yasmine

Var i inlägget står det att hon mår dåligt? Fattar inte riktigt det??

2010-08-10 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0