Jobbigt..Jobbigt.. =/

Nu sitter jag här vid datorn o skriver + titta på "Bonde söker fru" :P
Idag har inte hänt så mycket, jag har varit hemma från skolan idag också eftersom jag aldrig tycks bli frisk :(
Emil kom hit vid 12tiden och Martin var i Bjuv o skulle söka utbildning till nästa termin, men gubben han skulle snacka med var så klart inte där.. suck..
Idag skulle jag egentligen fortsatt med mitt projektarbete, men de blev aldrig av - och nu pallar jag ju verkligen inte sätta mig med det.. =/..
Men men imorgon får jag väl palla mig till skolan igen, missat riktigt mycket.. Varit hemma i typ en vecka nu.. Inte lika kul, även fast de e skönt o slippa det "helvetet".. Vet inte varför jag går där längre.. Pallar verkligen inte med det. Ska bli skönt o få jullov nästa fredag i alla fall.. Hoppas jag har fått tillbaka energin till nästa termin bara :)
Imorgon ska vi ha muntlig redovisning på vårt grupparbete, men jag vill verkligen inte eftersom jag missat som fan nu, så känns de som om jag inte bidragit ett skit  =(. Men vad ska jag göra ?!
Jag o Emil har även tatt ut Daim i kopplet .. Det gick faktiskt bra idag till skillnad från dom andra försöken vi gjort. Idag gick han runder och nosa och var allmänt nyfiken.. Mycket duktigt kille ;)

Föresten, ingen som vill ha min hals, hosta, näsa & illamående ???
SNÄLLA.. Pallar inte med att vara sjuk längre :/ *host host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0