Svar på ännu en kommentar..

Såklart va det en anonym person som kommentera..
Jag fattar inte detta alltså.. Varför inte bara våga visa vem du är?!?!
Stör mig riktigt mycket på det..
Men men det var NÅGON som kommentera mitt inlägg "Jobb"..
Som påstod att om jag nu mådde dåligt kankse jag skulle ta kontakt med en psykolog....
Svar: Jag mår inte dåligt. Jag älskar mitt liv. Men visst jag har mina svackor.. Men har inte alla det ? Trodde vi alla var människor på denna jord.. Men nu när man hör en massa saker från olika håll, börjar jag fan undra!!!

Kommentarer
Postat av: natasha

folk ska lägga sig i allt :). bara skit i dem.

2010-09-15 @ 19:16:11
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0