Tisdag 20/8-2013

Hej! Nu va jag här igen..
Idag är det tisdag & jag är ledig från jobb. Jobba helgen, så därför.
Just nu jobbar jag på ett äldreboende här i Bjuv. Fick 10 veckors sommarjobb, varav dom första fyra veckorna var på 50% och nu har jag gått upp till 75%, vilket jag tycker är alldeles lagom faktisk ;) men med både för-och nackdelar (mest nackdelar faktiskt) är att mitt vikariat slutar nu på fredag. Tänk, 10 veckor har gått sedan jag gick på mitt schema.
Så nu får vi helt enkelt se om jag får jobb någon annanstans eller vad som händer. Men så länge, till jag vet något, blir det att vara timvikarie där. Bättre än inget, som jag brukar säga :D

Som sagt, är ledig idag. Så denna dag ska jag varva med att tvätta, scrappa & vila ryggen efter gårdagens sträckning på jobb.

Ni har väl inte missat att jag har en blogg tillägnat åt min stora hobby, Scrapbooking.
Http://handgjortavfrida.blogg.se
Gå gärna in där och kika, och varför inte. Lämna gärna en kommentar eller två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0