Höst

Jaha då börjar hösten närma sig med stormsteg och sommaren gå mot sitt slut. =\. Snart är september här, jag kan inte fatta det, var har nästan hela 2013 tagit vägen?

Det är verkligen höst nu, det börjar bli mörkt o ruskigt på kvällarna och solen kommer upp mycket senare på morgonen. Jag ljuger ju om jag säger att jag tycker om det. Det här med att vara mörkrädd sitter tydligen fortfarande i =\. Märkte det i måndags när jag gick hem från jobb, vid 10 tiden samt igår kväll när jag & Caroo var ute o gick nattarundan med hennes hund.

Sen märker jag det, för nu har våra tagetes på balkongen slagits ut. Ja visst är dom fina o så, men det är ju hösttagetes :/ (bilden nedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0