Rubrik saknas

Nu har jag äntligen laddat ner denna blogg-app, så jag kan blogga via mobilen..
Uppdatera telefonen för ett tag sedan, och då blev telefonen helt återställd.. Eller i alla fall nästan, tur att mina kontakter sparades i alla fall ;)
Men men annars har jag inte så mycket att skriva. Vi var på 1årskalas igår, för Martins systerdotter fyllde 1år i måndags..
Nu ska jag ställa mig och diska, sedan vet jag inte om jag ska scrapa eller ej. Får se hur det blir med den saken..
Annars idag får vi se vad som händer. Det lutar ändå åt att vi ska ut till mina föräldrar och kolla vad jag har för grejer där, ni vet hushållsgrejer o sånt.
Ha det bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0