Rubrik saknas !

Sitter och pluggar i sovrummet..
Ja faktiskt, får gömma mig här..
Nä, men lägenheten ser ut som vi haft inbrott och sängen är det enda stället du kan sitta på just nu..
Var och köpte en soffa i söndags, och den ligger halvt monterad på golvet, det fattades 2 skruvar, så nu jagar vi såna också.. suck.. Som det inte var allt..
Nej, men de känns som lägenheten håller på att förfalla, och vi bara lever i skiten.
Men och andra sidan ska man ju ha tiden också, och många som känner mig o min sambo tycker att vi har all tid i världen... Ja, det kanske vi har, men jag har fete-skolarbeten som jag måste göra. SÅ jag gömmer mig i skolböckerna.!.


Men men, igår var vi och började köpa julklappar..
Så nu är 4 utav 15 personers julklappar införskaffade.
 Skönt säger jag..
Och sen vet jag vad vi ska köpa till 2 personer till.. Så det är totalt 6st.. Sen är det bara 9 kvar.. Och vad man ska ge till dom, de vetti fan !!
Och inte nog det, så fyller 5 utav dessa totalt 15 personerna år innan jul också.. Fast 1 är redan klar, ska bara inhandla det också!! - Och sen, för att inte glömma fars dag..
Men men, nu är det nog snackat om detta !!
Tjingeling så länge !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0