Onsdag

Fan också, hade skrivit ett mega inlägg, o när jag skulle lägga in bild som avslut så bara försvann hela skiten :o

Men men, skrev bland annat om att jag just nu sitter i soffan o är lika trött nu som när jag vakna för en timme sedan.

Sen skrev jag något med att jag sitter just nu i soffan och kelar med Daim.
Och så skrev jag att Mowglii har börjat bli så stor nu att det är svårt att se skillnad på Daim o Mowglii.. Det enda som skiljer dom åt är lite på storleken och att Daim har en vit fläck på bröstet!
Och då kan jag ju tillägga att Daim är 2 år och Mowglii bara är ett halvår! Haha, men försöker än en gång lägga ut bilder så ni får se likheten.

Denna bilden är på Mowglii, men jag hitta ingen på Daim. Men han finns säkert med bland mina tidigare inlägg, samt att jag har han på bild på min header ju!!!

Men ha de bra så hörs vi !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0