VIKTIG INFORMATION

Hoppas ingen tog illa vid sig gällande Veckans fräckis.
För tydligen var det folk på Facebook, som gjort det..
Men historian skrevs ut för att jag tyckte den var rolig, men absolut inte för att kränka bögar och andra homosexuella.
För en sak ska även ni läsare veta, att jag har absolut inget ont mot NÅGON..
Alla är vi unika, sen finns det ju självklart de personer man inte tycker om för aldrig har kommit överens med.. 
Men jag hatar verkligen inte någon pga deras sexuella läggning, vilken bakgrund de har eller vilken tro dom har !!

- Det ska ni alla veta. Och hoppss ni verkligen förstår att jag menar detta.. För tydligen gjorde inte personen/personerna det på Facebook, men hoppas att ni förstår lite bättre än dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0