Tisdag

Jaha, då sitter man här igen..
Är fett UTTRÅKAD, och vet inte vad jag ska göra..
Har varit duktig idag, medans Martin fixa tvätten, så har jag diskat, fixat frulle, städat hela badrummet inkl. skrubbat badkaret.. Haha, jag vet, inte sånt man gör så ofta, men fick ett städryck :D
Och efter jag dammsugat skulle jag bara tvätta golvet o sen va allt klart.
Men va händer då, jo då är spannen som jag har vattnet i, när jag tvättar golvet, sönder..
Så blev inget tvättande. Får gå hem till Martins mamma o låna hennes eller något, så får vi köpa en ny när pengarna kommer in nästa vecka..
Men men, nu ska jag kolla igenom skolarbetet lite tänkte jag.. Och sen fixa midadag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0