Jävla skit

Fan vad jag är irriterad just nu..
Ska göra en hemtentan nu i dagarna och hemtentan har lagts ut på den sida vi jobbar ifrån. (Pluggar ju på distans).
Men nu är det så att jag INTE har den.
Okej, jag har mailat min lärare, men vem vet när hon kollar sin mail.
Och jag har inte hennes nr. Varför vet jag inte. Och jag hittar inte hennes nummer någonstanns. Har kollat på skolans hemsida, men där finns bara vissa gymnasielärare med.
Skolan jag går på är en kombinerad gymnasie/Komvux/särvux/SFI- skola.
Så det är ju inte alla lärare som jobbar på komvux, där jag går.
Har t.o.m kollat på Hitta.se och inte ens där finns hon med.
Va fan ska jag nu göra!!

Uppdaterat:
Allt löste sig.
Så nu kommer jag sitta med hemtentan skulle jag tro.
Även om det är fint väder, så sitter jag här och pluggar.
Ska lämna in hemtentan handskrivit senast den 26/5, sista skoldagen. Annars måste jag posta den, eftersom läraren nu vill ha en skriftlig. Alltså ska jag inte skriva den o lämna in den via mail.
Men men, allt löste sig & skönt är det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0