Ibland undrar jag ..

... hur man har tänkt sig att tiden ska räcka till, då dygnet bara har 24 timmar & ca 8 av dessa timmar sover man.
Vem har kommit på att det bara finns 24 timmar på ett dygn??
Ibland önskar man bara att det fanns mycket flera.
Eller det kanske mer handlar om självdiciplin.
Tänker mest på nu när man pluggar på distans,
men samtidigt vill folk att man ska hitta på något, samtidigt som man borde befinna sig på gymmet o liknande.
Jag menar inte att jag INTE vill hitta på något med mina vänner, och självklart umgås jag hellre med dom än att sitta hemma o plugga - för plugga är ju verkligen inte det roligaste som finns..

Och jag vet att somliga som kommer läsa detta kommer kommentera aggressivt..
Bara för att jag skriver detta inlägg så betyder de inte att jag inte sitter och pluggar, eller är med mina vänner eller gör något annat.
Jag sitter ju inte bara här och gör ABSOLUT ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0