Dagen idag

Sitter just nu i soffan & tar en paus i pluggandet..
Caroo va ju hör igårkväll..
När hon körde hem vid 1-tiden inatt, fick jag ett pluggryck o plugga fram till klockan 2.
Och sen blev det sängen..
---
Nu sitter jag här, med skolarbete upp över öronen.. Haha, nej inte riktigt, men nästan =P..
Hitta en jättebra sida där man kan hitta vilken information, 118100. Att jag inte tänkt på det tidigare egentligen.
Och sen satt jag och tänkte på sista terminen i skolan.. Till hösten när första CSN-utbetalningen kommer, ska jag beställa alla böcker till de kurserna jag ska läsa i höst. Smart va??
---
För en stund sedan gick jag ut på balkongen och rökade. Då kollade jag hur det såg ut i våra drivhus vi köpt o planterat frö till olika blommer och grönsaker i..
Och gissa vad? Redan nu har det kommit upp skott from fröna.. Inte mycket och inte på alla plantor, men i alla fall..
Sen har vi även planterat kattgräs inomhus, och dom har redan blivit ca 2-3cm..
Allt detta planterade vi i mitten på veckan.. Va fort allting går = superduper roligt.
---
Nej nu är pausen slut, och skolarbetet fortsätter..
För i eftermiddag/ ikväll blir det eventuellt att hänga med Caroo till Perstorp för att hälsa på Kim..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0