Angående Bloggsvar

Hej Allihopa..
Jag får fortfarande förfrågningar om jag kan bjuda in folk till Bloggsvar.
Och jag säger det igen, som så många gånger förut.
Jag har inte fler inbjudningar att skicka.
När man skaffar bloggsvar har man bara 3 inbjudningar att skicka ut.
Och jag har redan skickat iväg 3 inbjudningar, så Sorry, jag kan inget göra när ni ber mig skicka en inbjudan till er.
Men jag kan däremot tipsa er om att om ni har Facebook, kan ni söka på Bloggsvar eller gå in på denna LÄNKEN, som leder er dit direkt.
Där kan ni bara skriva o be om att få Bloggsvar, så skickar dom en inbjudan till er inom kort..
Hoppas ni förstår & tar del av detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0