Ingen motivation

Har absolut ingen motivation alls idag.. Till att plugga alltså.. Har deadline imorgon, så känner att jag inte har något val.. Men vem orkar ? Nej, inte jag i alla fall. Nej inte just nu !! Sitter hemma hos föräldrarna i Nyvång. Skönt att kunna sitta ute och plugga för en gång skull, men va fan .. Vill bli klar med detta.. Blir nog inte så mycket plugg i kväll.. Ska hjälpa mamma o passa Hampus & Agnes då. Så lite plugg blir det nog, när barnen sover o så.. Vill bara få allt överstökat, men det är så svårt just nu.. Varken mamma eller jag fattar någonting :o - hur ska detta sluta? Jaja, skit samma.. Ska kolla Facebook o så nu, sen får jag hoppas att motivationen och orken hittar hem igen, så jag kan bli klar med detta.. Och även om jag inte har varken motivation eller ork just nu, måste det göras. Så är det bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0