Helgens bravader

Torsdag: Började på hemtentan. Sen va jag med Caroo & Malin. Körde till Rosa kiosken o träffade Johnny & Filip. Körde Malin hem, o körde tillbaka till Rosa kiosken och fortsatte att snacka med Johnny & Filip..
Va hemma vid halv 12. Och fick höra av Martin: "Är du redan hemma?"...
- Kanske var en pik på att jag o Caroo är ue länge på kvällarna, när vi väl är ute.. :D
Fredag: Va med Caroo och solade vid dammen.. Sen träffa vi Mia, körde till Nyvång så jag fick mitt busskort som jag ska använda nu i sommar.. Hem till Bjuv o byta om. Till hyllinge o hämta mat på Torjan, körde hem till Caroo o åt.
Senare körde vi in i Stan, då va även Jimmy med..
Träffa en hel del människor, bland annat Louise & Oskar :)
Lördag: Cyklade till svärmor när jag vaknade, träffade Martin där som meckade med sin nya cykel.
Satt och skrev på hemtentan (inlämning 14//6), så nu är den typ klar..
Träffade sen Martins syster o hennes dotter, Nathalie.. Nathalie är alltid så glad o busig nu när hennes kolik har försvunnit.
Sedan blev de att grilla o cykla till kollen (kolonin).. När vi cyklade hem från Kolonin, krockade jag nästan med en fågel när jag kom i nerförsbacken =S Den ville inte flytta sig, så fick tvärnita!! x)
Hade även med oss Sudden hem, för vi skulle ha honom över natten o va hundvakt på söndagen
Söndag: Var som sagt hundvakt till svärmors hund Sudden. Så blev en hel del promenader i de überfina & varma vädret :)
Senare gick vi hem till Gun, för att bland annat lämna Sudden. Satt o snacka där ett tag, tills Caroo kom o hämta mig, för vi skulle ta en cigg med A1, då kom även David dit. Samt Jimmy o hans kompis.
Senare körde jag o Caroo in till stan, satte oss på Tropical Beach o snackade..
Sen kom en hel del människor dit o snackade skit, bla Johnny o Vevve..
Måndag: Har bara suttit o pluggat o vatt inne o jobbat.

Kommentarer
Postat av: sara

Verkar haft en toppen och fullsatt helg. Roligt! >Det förtjänar du snäckan :)

KRAM

2011-06-09 @ 15:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0