Entré och en massa annat !!

Jippi, äntligen har jag o Caroo fått tummarna ur röven och bestämt att vi ska åka ner till ENTRÈ i Malmö närsta vecka.
På onsdag, den enda dagen jag är ledig nästa vecka, ska jag tillbringa med underbaraste Caroo ♥
---
Caroo är den bästa som finns. 
Finns ingen som dig gumman ♥
Underbara dig ..
Med dig kan man verkligen snacka med..
Man vet att du ALLTID ställer upp.
Man vet att du ALDRIG snackar skit bakom min rygg..
Här är det inga knivar i ryggen som gäller, eller något liknande.
Och det uppskattar jag verkligen .. ♥
---
Är för övrigt trött på allt jävla skitsnack i från folk runt omkring..
Blir bara förbannad och ledsen när jag får höra skitsnack och allt annat ..
Trodde man betydde mycket mer för er .. Men tydligen inte !!
Skitsnack hit & skitsnack dit..
Och alla dessa jävla sura miner för en massa småsaker ??
Vad ska det betyda !! ¨
ARRGH !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0