God morgon säger jag och vårt nya tillskot...

imag0465 (MMS)

God morgon säger jag och vårt nya tillskott Mowglii. Han är en liten skrutt på 9 veckor. Och på torsdag har vi haft honom i 2 veckor. Ja, jag vet att det är väldigt tidigt och få en kattunge redan då. Men nu är det så, att Mowglii inte har någon mamma, och har i stället blivit uppfödd på flaska. Så när han var rumsren och hade börjat äta torrfoder samt dricka välling ur en skål, fick han flytta hem till oss. Och nu tänker ni säkert, hur jävla många katter ska dom ha? Men nu är det faktiskt så att vi inte har kvar Lilleman, som jag säkert nämnt tidigare. Ni vet den vit/ röda katten jag har på min header här på bloggen. Så vi har 3 katter. Syskonen Daim och Kitti som är ifrån samma kull och nu lille Mowglii, som tidigare hette Spux.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0