Ångest!!! - Eller ja kanske inte ångest d...

Ångest!!! - Eller ja kanske inte ångest direkt. Men verken jag eller Martin vet ABSOLUT inte vad vi ska köpa till Natti i doppresent. Har ingen som helst aning faktiskt. Så det blir att åka runder till Familia, Väla o kolla nere i stan om vi hittar något som passar. Och sen måste jag köpa skor som jag ska ha på mig på dopet. Och en annan sak, som inte tillhör dopet är att jag måste få tag på en ram som är 35*35 cm. Ska ha den o rama in en scrapbild. Och eftersom dopet är den 31 juli, får vi det ganska brådis när pengarna rullar in den 25-27. Ja, har ju 2 jobb. Och ett är ju inom vården o då får man lön den 27e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0