Veckans frågor

JUST NU
vad är din favorit mat? vad lägger du mest pengar på? vad gör den perfekte mannen?
roligast på tv? bäst musik? högsta önskan?
Min favoritmat är nog tacos och kebab.
Det jag lägger mest pengar på är räkningar och mat och annat till hemmet.
Det som gör den perfekta mannen är nog hans sätt att vara, bland annat ärlighet och man ska även kunna känna trygghet hos den mannen. Alltså är det insidan som räknas, och verkligen inte utsidan.
Det roligaste eller rättare sagt bästa på tv just nu är Unga Mödrar, Sjunde himmlen, Fångarna på Fortet och Sveriges Mästerkock och Familjen Annorlunda.
Den bästa musiken måste nog vara Takida skulle jag tro. Det finns så mycket som är bra och svårt att få med allt.
Och den högsta önskan jag har just nu är att jag klarar av skolan, får ett jobb o kan börja på körkortet och även skaffa hund.
----
Planerar du och martin barn snart:)
Nej, jag och Martin planerar inte att skaffa barn just nu. Eftersom jag går i skolan och har ca 1år kvar utav min utbildning, så jag vill inte avbryta den. Men blir jag gravid så får vi se vad som händer helt enkelt!
----
Hur ser ditt liv ut om 2 år och om 5 år om du fortsätter enligt planen (som det utvecklas idag)?
Är du nöjd med hur det utvecklas idag eller vad skulle du vilja hände/ vad vill du göra för att det ska gå framåt?
Vad tror du? Vad vill du?
Hur mitt liv ser ut om 2 & 5 år är en väldigt svår fråga. Får en att verkligen tänka på vad som komma skall.
Om 2år har jag förhoppningsvis ett bra jobb och har tagit eller håller på att ta körkort. Om 5år hoppas jag på att vi har börjat med att skaffa vår egna familj. Allstå att vi har fått barn och så. Och vi båda har bra jobb och har sparat ihop pengar så man kan köpa ett hus någonstans runt omkring. Om 2år är jag 23 och om 5år är jag alltså 26.
Som sagt, det är en väldigt svår fråga, men jag hoppas du har fått ett bra svar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0