Torsdageftermiddag

I morse försov jag mig.
Vaknade 7.15 o Sofie skulle vara här 7.40 för att hämta mig :0 *PANIK*
Så de var bara snabbt på med kläderna o sedan inte mer.
Iskallt var det imorse =/ När vi nästan var i Örkelljunga visade termometern -15.. Brr.
Och sedan hade vi skola till halv 12.
Åkte med Sofie hem, som släppte av mig vid Allivs för jag skulle handla.
Handla lite smått o gått inför ikväll. Bestämde mig för att göra och middag och underbar efterrätt till i kväll :) Suprise för Martin.
Berättar mer om det efter middagen :P
När jag väl kom hem var det att in med varorna i kyl & frys.
Sedan direkt sortera tvätt.
Och just nu är de första maskinerna inne, ska snart ner o lassa in de 2 sista. Sköönt!
Ska även diska & rymma upp, så att de blir fint.
Eller först o främst ska jag leta efter min foppatoffla som är putsväck :(
Kitti har väl gömt den som hon brukar..
Hon tar den i munnen och springer iväg.. Det är faktiskt sant, har själv sett det.
En gång i gamla lägenheten hitta jag den ena tofflan under köksbordet och den andra i sovrummet :o hehe.
Och de står vanligtvis i vardagsrummet, vid balkongen.
Nej nu måste jag VERKLIGEN hitta min toffla !!
Våra små älsklingar i den gamla soffan <3

Kommentarer
Postat av: Becca

vinnarna av dagens sweetie är dragna :D kika in och se om du blev vinnaren ;)



Annars allt bra idag?? :D

2011-01-28 @ 10:36:42
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0