Söndagkväll = sjuk kväll

Igårkväll efter Lousie & Oskar hade åkt hem, så hade jag ABSOLUT inget o göra. 
Så jag frågade om Caroo ville komma. Men fick aldrig något svar..
Ringde till mamma och snackade med henne, och helt plötsligt ringde det på dörren.
Och vem var det som kom om inte Caroo :)
Så vi satt o snacka, spela kort, spela Buzz o sen blev det mer snackande..
Senare dök Micke upp o tog med sina filmer som jag bad om, för själv har jag o Martin bara uttjatade filmer.
Men efter mycket om o men blev det en film som var vår i alla fall.. Haha x)
När vi väl hade bestämt oss för en film så kom älsklingen hem i från verkstan.
Så satt vi o kolla på film o bara mös ..
Super mysigt..
---------
Nej, nu ska jag börja o göra frulle till mig o älsklingen som snart kommer hem,
så vi hörs senare..
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0