Snabb uppdatering..

Nej, jag har inte glömt bort er..
Absolut inte..
Har bara haft mycket o göra..
Jobbade igår också (7-15).
& idag blir de jobb 14-21..
Har helt glömt bort tiden idag :o
Mamma hämtar mig om en timme o innan dess ska jag äta & duscha..
Jag som är så seg :P
Hehe..
Btw, ska ev skaffa ny blogg snarast..
Mer om det senare..
Vill inte sätta lösen på denna bloggen, men vill heller inte att NÅGRA få ska förstöra bara för att de snokar i min blogg.
Hoppas ni läser detta & TAR ÅT ER... Idioter !!
Så troligtvis blir det en ny blogg..
Och ni som vill, kan ju skriva en kommentar om ni vill ha den nya adressen..
Men som sagt, skriver mer om detta senare när jag har bättre om tid + att jag får ju skaffa den andra bloggen först..
Hehe:P
Ha de bra & hoppas ni får ett underbart 2011.

Kommentarer
Postat av: sara

men en blogg är väl en dagbok på nätet där man delar med sig om innehållet till alla som hittar dit. annars kanske man ska hålla sig till en gammal hederlig dagbok.

Det som skrivs på nätet kan läsas av alla och försvinner aldrig, även om du raderar det.

2011-01-02 @ 13:37:09
Postat av: Alexandra - Mamma till Ängla & Kelian

Hehe nja ,är inte beredd att lägga den stora summan pengar för något jag kan göra på egen hand .

Det är ju som sagt inget avancerat att gå ner i vikt bara man tar sig i kragen & gör det ordentligt.

2011-01-02 @ 19:54:13
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godnatt =)

2011-01-04 @ 00:52:26
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0