Shoppa med mamma

Idag ska jag shoppa skor med mamma.
Eller skor o skor, är mer ute efter gummistövlar faktiskt.
Eftersom ALLA skor jag köper, går sulan i sönder (den lossnar), så slask o vatten kommer in i skorna och mina fötter blir genomblöta.
Och nej, det kan inte vara att jag släpar fötterna när jag går, för de gör jag inte längre.
Som mina skor jag köpte i slutet av september 2010, på Skopunkten, har sulan lossnat nästan helt på båda skorna.
Jävla skitskor !!
Men som sagt, Jag vill ha gummistövlar - (trodde ALDRIG jag skulle säga så, hehe)
Här kommer 2 bilder på gummistövlar jag fastnade för.
349kr på DinSko
299kr på Skopunkten

Kommentarer
Postat av: Natasha

Gummistövlar är faktiskt bra och praktiskt på vintern fast man får ha varma strumpor!:-)

2011-01-09 @ 12:47:14
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst släpar du fötterna. Annars så kan lite kvalité vara bättre än billiga skor från just skopunkten.

2011-01-11 @ 11:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0