Nu är det dags

.. Nu är det dags att börja plugga på riktigt.
Ser faktiskt fram emot de nu..
Var ju som sagt i skolan igår.
Även om någon inte ville att jag & Sofie inte skulle till skolan :O
Så här var de;
Missa tåget som skulle ta mig till Åstorp - för att sedan åka vidare till mamma och hämta ett papper som skolan skulle skriva på.
Så Sofie fick hämta mig i Bjuv, och när vi nästan är hemma hos henne så stoppas vi i en poliskontroll..
En sådan stor poliskontroll, ni vet, där dom även kollar bromsar & blinkers..
Dom stoppa både bilar o lastbilar på båda sidorna.. & ALLA som körde förbi blev stoppade.
Sedan när vi skulle köra, glömde Sofie en sak & fick springa in igen..
Och när vi körde ute på motorvägen blev de en mega dimma.
Och så skulle Sofie lämna sin hund hos sin pojkvän och när vi skulle köra ut i från parkeringen så fastnade vi NÄSTAN.
Och så klockan blev mer än vi planera.
Och när vi väl kom fram till skolan hitta vi ingen parkering så fick köra runt o leta.
Men men, nu ska jag som sagt börja plugga.
Om Daim tillåter de :P
Han ligger nämligen i mitt knä o är kelen.
Så jag knappt kan skriva detta inlägg..

Kommentarer
Postat av: Milliez - 23år & 3-barnsmamma

Åh vad glad jag blir. :D

Självklart hjälper jag till!



Mejla mig på [email protected] så kan vi pratas vid mera.

2011-01-14 @ 13:24:54
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0