Min helg

Min helg består utav;
Lördag; Träffa Sandra på sjukhuset. Längtar som bara den, saknar Sandra riktigt mycket. Kommer bli riktigt skoj att äntligen få träffa henne igen. Har inte träffat henne sedan dagen innan nyårsafton. Sen städa på pappas firma.
Söndag; Ska på kalas hos min svåger som fyller 35 på måndag. (Grattis till honom). Då blir det även att träffa Agnes (min nyfödda systerdotter) för första gången. UNDERBART <3 Och självklart får jag ju även träffa min systerson Hampus. Alltid lika kul och träffa honom.
Älskar dom oerhört mycket.
Och självklart får jag ju träffa mina syskon också. (Har inte gjort det sedan julhelgen.. OJ - det va länge sedan)



Agnes född 2011-01-13 (Några timmar gammal på bilden)


Min systerson Hampus - gammal bild.

Hampus 2008-05-29. (Ca 2år på bilden, som är tagen våren 2010)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0