God Morgon

Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår.
Men igår när jag vaknade fick jag ta mina skolgrejer o viktiga papper med mig till Gun för Martin behövde de, så satt där och plugga igår..
Sen blev det att vi tog bussen till Hyllinge och träffa Caroo.. Gick först in på Jula och handlade födelsedagspresent till min svåger som fyller år på måndag.. Sen gick vi i lite affärer för att hitta något som jag skulle köpa till lilla Agnes. Hitta en jättefin fleeceoverall :D Köpte även en liten present till Hampus, det blev en bil.. Eller ja typ en sån Monster-truck.
Sen körde Caroo hem och jag och Martin fortsatte in på CityGross för att handla hem lite mat.
Idag ska jag plugga i lugn o ro hade jag tänkt.
Martin är inte hemma så här är de ganska tyst.
Katterna ligger o sover just nu, så nu är jag faktiskt på plugg-humör.
Idag ska jag skriva om mitt CV och försöka söka några jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0