Dagens händelser

Idag körde mamma mig till jobb.
Så väntade hon där medans jag städade.
Sen åkte vi till Familia och kollade på stövlar/gummistövlar, men vi var ej överens så de blev inga.
Btw, hitta ett par skitsnygga Björnborg stövlar, men ger inte 799kr för ett par skor, även om det är rea.
Det har inte jag råd med i alla fall..
Så som sagt blev det tyvärr inga skor :(
Sedan gick vi in på CityGross för jag skulle handla hem lite mat o annat smått som vi behövde.
Då ringde Louise och frågade vad jag hittade på.
Dom var på väg till Bjuv för att hälsa på oss, men körde vänligt in på CityGross o hämtade upp mig, så mamma skulle slippa o köra mig till Bjuv.
Sen följde Louise & Oskar med hem och kollade på vår lägenhet..
Underbart, Underbart att få träffa dom igen.. <3
Och nu sitter jag här och kopplar av..
Tänkte va duktig idag faktiskt, tänkte verkligen STORstäda här idag. Och då menar jag verkligen ÖVERALLT!!
Ska börja med att diska.
Men först ska jag ringa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0