Ang snabb uppdetering

Fick en kommentar från "Sara", - men en blogg är väl en dagbok på nätet där man delar med sig om innehållet till alla som hittar dit. annars kanske man ska hålla sig till en gammal hederlig dagbok. 
Det som skrivs på nätet kan läsas av alla och försvinner aldrig, även om du raderar det.
-----
Mitt svar på denna kommentar lyder: Det är klart att bloggen är min dagbok som jag delar med andra.
Men jag tycker inte det är rätt att få skit slängt i ansiktet bara för jag skriver vad som sker & kommer ske i mitt liv.
Bara för att det finns vissa IDIOTER som är avundsjuka på att man har det bra.
Självklart nämner jag inga namn, men personen i fråga vet förhoppningsvis vem jag menar.
Så, det var därför jag fundera på att skaffa en ny blogg, på grund av att jag inte vill få skit kastat på mig & mina nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0