3år

Idag har det gått 3 år..
3 underbara år ..
Idag är det 3år sedan jag & Martin förlovade oss..
3år är en väldigt lång tid..
Var har tiden tagit vägen..?
Helt underbart att vi har hållt ihop så länge.
Jag menar, jag var 16år när jag träffade Martin (och han skulle fylla 19).
Och när vi förlova oss för 3år sedan skulle jag fylla 18 och Martin hade precis fyllt 20.
Alltså var vi väldigt unga när vi både träffades & förlovade oss.
Absolut inget fel med det, men det är ovanligt att man håller ihop en sådan lång tid fast man var så ung..
Jag menar, 16år..
Hur mycket vet man om livet? Vet man verkligen vad man vill då?
Jag visste, eller kanske inte visste.
Men jag träffade Martin & är överlycklig över att jag gjort det.
Jag älskade honom då, och älskar honom ännu mera nu..
Han är det bästa som hänt mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0